Nobil Serwis

Serwis

Poniedziałek-Piątek: 8.00-17.00

Warszawska 27
26-600 Radom

Usługi.

SKUTECZNA REGENERACJA FILTRÓW DPF/FAP ORAZ KATALIZATORÓW SCR W RADOMIU

Oferujemy kompleksową regenerację DPF w Radomiu – stosowana przez nas metoda pozwala na przywrócenie niemal 100% sprawności filtra bez potrzeby jego wymiany. Jest to sposób wyjątkowo bezpieczny, nie ma ryzyka, że w trakcie procesu wkład zostanie uszkodzony.
Zarówno przed przystąpieniem do pracy, jak i po wykonanej regeneracji przeprowadzamy szczegółowe testy filtrów DPF/FAP. Dzięki otrzymanym w ten sposób danym klient może z łatwością samodzielnie ocenić efektywność procesu.
Nasza specjalność to wykonana z wykorzystaniem sprawdzonych środków chemicznych połączonych ze strumieniem wody i powietrza (metoda hydrodynamiczna) regeneracja DPF. Radom jest miastem, w którym znajduje się nasz warsztat. W trakcie czyszczenia pozbywamy się nagromadzonych w filtrze bądź katalizatorze resztek oleju, nagarów, szkodliwych cząstek PM10 oraz ceru, jeśli mamy do czynienia z filtrem FAP.

CZYSZCZENIE ORAZ REGENERACJA FILTRA DPF FAP - RADOM

Regenerujemy filtry z aut osobowych oraz ciężarowych wszystkich marek. Decydując się na czyszczenie FAP w Radomiu, klient może zaoszczędzić znaczną kwotę pieniędzy. Ponadto silnik odzyskuje dawną moc, a co za tym idzie obniżają się koszty eksploatacyjne na skutek zmniejszenia ilości spalanego paliwa. Zapraszamy do zapoznania ze znajdującym się na stronie cennikiem, gdzie zamieściliśmy orientacyjne ceny świadczonych przez nasz warsztat usług.
Kiedy filtr ulegnie zapchaniu, na desce rozdzielczej zapala się kontrolka DPF. Specjalne czujniki umieszczone na wejściu oraz wyjściu filtra mierzą ciśnienie i dzięki temu są w stanie przekazać informacje o niedrożności. Niektórzy kierowcy, aby rozwiązać ten problem wybijają w filtrze dziury bądź całkowicie go usuwają. Ten ostatni zabieg jest nielegalny, a jego konsekwencją może być nałożenie wysokiego mandatu. Ponadto samochód bez filtra przyczynia się do zanieczyszczania powietrza. Dlatego zawsze najlepszym rozwiązaniem jest regeneracja DPF. Radom to miasto, w którym przywróciliśmy sprawność wielu filtrom, zyskując duże grono zadowolonych klientów.

Kompleksowa naprawa.

Czego potrzebuje twój samochód?

NobilSerwis wyróżnia szeroka oferta usług, obejmująca naprawy samochodów osobowych i dostawczych. Dokładna diagnostyka komputerowa wykonywana w naszym zakładzie pozwala na szybką identyfikację stanu technicznego wszystkich układów i zespołów samochodu, bez potrzeby rozbiórki i ingerencji w jakiekolwiek elementy auta.

Naprawa układu hamulcowego w NOBILSERWIS obejmuje m.in. pomiar grubości tarcz hamulcowych, średnicy bębnów oraz okładzin hamulcowych (szczęk i klocków), kontrolę prawidłowości działania tłoczków hamulcowych oraz odpowietrzenie układu hamulcowego. Klient powinien ponadto pamiętać o wymianie płynu hamulcowego co 60.000 kilometrów.

 

Wymiana ta polega na podłączeniu do układu chłodzenia automatycznej skrzyni biegów urządzenia które odseparuje stary olej i poda dokładanie tyle nowego płynu ATF, ile spuszczono starego. Dodatkowo usuwamy najbardziej niebezpieczne zanieczyszczenia i odseparowujemy je w filtrach maszyny. Pozwala to na przywrócenie optymalnych warunków pracy skrzyni biegów.

Samochodowa diagnostyka komputerowa to czynność polegająca na podłączeniu specjalnego komputera diagnostycznego (zwanego również testerem diagnostycznym) do komputera pokładowego samochodu. Usługa ta pozwala dowiedzieć się, w jakiej kondycji aktualnie znajduje się samochód. Czy parametry odbiegają od pożądanych, czy i gdzie dokładnie występują usterki oraz jakie są ich przyczyny, by następnie sprawnie je usunąć.

Olej zapewnia prawidłowe działanie silnika w różnych temperaturach i chroni go przed korozją, ale zużywa się szczególnie szybko, jeśli samochód jest eksploatowany na krótkich trasach, w warunkach miejskich. Z kolei filtr oczyszcza olej ze znajdujących się w nim zanieczyszczeń. Wymianę oleju i filtra najlepiej zlecić więc profesjonalistom, ponieważ oprócz wiedzy potrzebne są odpowiednie narzędzia.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Zadaniem zawieszenia samochodu jest prowadzenie kół jezdnych, tłumienie drgań pochodzących od nierówności drogi oraz zapewnienie jak najlepszej przyczepności samochodu do nawierzchni. Nasi mechanicy dokonują kontroli poszczególnych elementów zawieszenia. Po dokonaniu szczegółowych oględzin, podejmują oni decyzję o tym, czy dany element wymaga wymianie, naprawie czy ustawieniu. Po zakończeniu czynności, poddają zawieszenie powtórnej kontroli.

Najczęściej zadawane pytania.

Potrzebujesz wsparcia?

Proces konserwacji podwozia można wykonać na własną rękę. Jest to możliwe, jednak nieco ryzykowne. Bezpieczniej jest zlecić tę czynność specjaliście, który dysponuje odpowiednimi środkami oraz narzędziami. Konserwacja pojazdu zawsze rozpoczyna się od dokładnego oczyszczenia podłoża. Fachowcy czyszczą podwozie myjkami ciśnieniowymi, gdyż one są w stanie skutecznie usunąć z niego wszelkiego rodzaju zabrudzenia. Następnie auto musi dobrze wyschnąć. Kiedy już podwozie jest całkowicie suche, następuje likwidacja istniejącej rdzy przy użyciu szlifierki oscylacyjnej, tarczy ściernej bądź specjalistycznego preparatu chemicznego. W sytuacji, kiedy uszkodzenia są znaczne, zostaje zastosowane inne rozwiązanie, mianowicie wspawanie reperaturki. Po tym zabiegu następuje szlifowanie, odtłuszczanie i na końcu nakładanie konserwacji.

Najbardziej szkodliwe dla blachy są chlorek potasu i wapnia, czyli środki powszechnie stosowane zimą do posypywania dróg. Stąd najlepiej jest przeprowadzać proces konserwacji samochodu przed zimą. Dodatkowo, kiedy nadejdzie wiosna, warto dokładnie wymyć spód auta. Dzięki temu wydłużymy działanie konserwacji i unikniemy pojawiania się nowych ognisk korozyjnych. Postępując w ten sposób można ograniczyć częstotliwość powtarzania procesu konserwacji nawet do 5 lat. Oczywiście należy w tym czasie regularnie przeglądać blachę auta oraz kontrolować jej stan. Zawsze może się bowiem zdarzyć, że powłoka konserwacyjna straci swą szczelność i wówczas należy położyć nową.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean vitae ante in felis dapibus lobortis vel non nisi. Vestibulum et varius massa. Pellentesque cursus sagittis velit in vulputate. Duis eget libero vitae arcu bibendum lacinia.

-Zmiana opon
-Impregnacja uszczelek oraz zabezpieczenie zamków
-Sprawdenie stan płynu chłodniczego
-Wymiana płynu do spryskiwaczy z letniego na zimowy
-Sprawdzenie akumulatora oraz klemy
-Zabezpieczenie przed parowaniem szyb
-Zimowe dodatki do paliwa

Przegląd samochodu przed wakacjami to bardzo ważna rzeczy. Warto ją zrobić, aby nic nie zaskoczyło nas podczas podróży. Mechanik wykonując przegląd auta przed wyjazdem, powinien dokładnie skontrolować poziom płynów eksploatacyjnych, stan zawieszenia, a także układu hamulcowego. Przegląd samochodu przed wyjazdem musi zawierać również sprawdzenie stanu opon. Kolejnym równie ważnym układem, który powinien być przetestowana przez serwis przeprowadzający przegląd auta przed podróżą jest wspomaganie i inne elementy układu kierowniczego. Odpowiadają one przecież za bezpieczeństwo. Istotny jest też napęd auta, czyli przeguby i półosie napędowe. W przypadku samochodów z napędem na tylną oś lub 4×4, sprawdzony powinien zostać również wał, jego zawieszenie oraz dyferencjały.

Powód piszczących klocków hamulcowych może być zupełnie nieinwazyjny, jak na przykład:
– twarda mieszanka z której wykonane są klocki hamulcowe- piszczenie z tego powodu nie będzie wcale występować przy klockach ceramicznych, natomiast klocki hamulcowe półmetaliczne, będą miały lepszą skuteczność, ale mogą lekko hałasować;
– zabrudzenia, które dostają się miedzy klocki hamulcowe, a tarcze hamulcowe podczas jazdy;
– wysokie częstotliwości wibracji, które powstają podczas hamowania między klockami, a tarczą hamulcową;
– poluzowane części mocowania takie jak blaszki czy bolczyki.
Zalecamy jednak wizytę w serwisie samochodowym i skontrolowanie źródła pisków, ponieważ może to oznaczać poważne uszkodzenie tarcz hamulcowych. Podczas hamowania nasze tarcze nagrzewają się, a osiadający na nich cement przyczepia się i powoduje zmniejszenie ich skuteczności. Efektem takiej sytuacji jest właśnie piszczenie klocków hamulcowych.

Kontrolka Check Engine informuje o elektrycznych niezgodnościach w pracy silnika, jednak nie musi wykrywać mechanicznych uszkodzeń jednostki. Jeżeli więc zauważysz, że spada moc silnika i jednocześnie wzrasta zużycie paliwa, to należy udać się do diagnosty, mimo że kontrolka się nie świeci.

Powodów może być kilka, między innymi:
-za mało lub za dużo ciśnienia w kołach,
-nieprawidłowa zbieżność kół,
-nieprawidłowa geometria kół,
-uszkodzone zawieszenie,
-nadmierne obciążenie samochodu,
-zbyt agresywna jazda autem.

Prawdopodobny czas sprawnego funkcjonowania pasków rozrządu określają ich producenci, którzy bywają jednak zbyt optymistyczni. Często twierdzą, że pasek rozrządu należy wymienić po pokonaniu 150-200 tys. kilometrów. Czasami rzeczywiście tak jest, zwykle jednak od zaleceń producentów należy odliczyć 20-40 tys. kilometrów. Trzeba też pamiętać, że do awarii paska rozrządu może dojść o wiele szybciej.

Zwykle żywotność paska rozrządu określa się na 5 lat, po tym czasie bez względu na przebieg trzeba go wymienić.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean vitae ante in felis dapibus lobortis vel non nisi. Vestibulum et varius massa. Pellentesque cursus sagittis velit in vulputate. Duis eget libero vitae arcu bibendum lacinia.